مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/11
خدمات‌دهی به بیش از 27 هزار نفر در مراکز درمانی استان
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از 27 هزار و 323 نفر با مراجعه به بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک های استان از خدمات درمانی بهره مند شدند.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در تشریح این خبر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری بعنوان یک سازمان بزرگ دولتی با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند، متخصص و کارآمد و تجهیزات پزشکی بروز، از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون (28اسفندماه1402 تا 9 فروردین ماه 1403) به بیش از 27 هزار و 323 نفر از مراجعین و بیماران خدمت رسانی کرده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از 4 هزار و 750 نفر، فقط در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) خدمات ویزیت، رادیولوژی و آزمایشگاه دریافت نموده اند.

دکتر اعرابی با تاکید بر اینکه نظارت بر فرایند خدمت رسانی به مراجعین در بخش دولتی و خصوصی، توسط مدیران و کارشناسان مربوطه بطور مستمر انجام می شود گفت: در این مدت 872 بیمار تنفسی، 465 بیمار گوارشی و 691 بیمار مربوط به حوادث ترومایی و تصادفات خدمات دهی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در ایام تعطیلات عید نوروز 931 اعمال جراحی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان از سوی پزشکان و متخصصان انجام شده است.

به گفته وی، در ایام تعطیلات عید نوروز بیش از 13 مرکز درمان، بیمارستان، کلینیک و درمانگاه در کنار دندانپزشکی های خصوصی و دولتی و داروخانه های شبانه روزی فعال و به مردم خدمات رسانی کردند.
تعداد بازدید:
222
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal