مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/18
قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از خدمات مجموعه سلامت در نوروز 1403
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی از خدمات مجموعه سلامت در ایام تعطیلات عید نوروز 1403 تقدیر کرد.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:
"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق؛
بهار 1403 امسال مقارن با بهار قرآن، ایامی دلپذیر و سرشار از معنویت را با خود برای ایرانیان به ارمغان آورد و بهار، رنگ و بویی دلنشین تر از هر سال داشت. ایامی که در مجموعه سلامت استان به رسم هر سال، در نوروز 1403 نیز با ایثار فرزندان خانواده سلامت و حضور فعالانه در این ایام، قرین با واژه مقدس «خدمت» تعبیر شد و همکاران مجموعه سلامت استان در تمامی عرصه های سلامت مردم و مسافران نوروزی، توانستند با کوشش خستگی ناپذیر خود، سرآغازی نیکو را برای امسال رقم بزنند.
در پایان این ایام، بر خود لازم می دانم همت و تلاش ستودنی شما همدلان و همراهان صدیق خانواده سلامت استان را پاس داشته و این روحیه متعهدانه شما عزیزان را که بی شک مهم ترین سرمایه مجموعه سلامت استان است، صمیمانه ارج نهم.
نظام سلامت ایران اسلامی و خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به خود می بالد از چنین فرزندان کوشا و پرتلاشی که تحقق رسالت های متعالی این عرصه را بر هر امری مرجح دانسته و در پایبندی به مسئولیت خطیر تأمین حداکثری سلامت جامعه، بی دریغ نقش آفرینی می کنند.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مومنان روزه دار در این ایام معنوی، سالی خوش و سرشار از سلامت، برکت و معنویت را برای تمامی آحاد جامعه و به ویژه شما دست اندرکاران ارجمند مجموعه سلامت استان، خواستارم."
تعداد بازدید:
180
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal