مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/21
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت عید سعید فطر


وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم متدین و ولایتمدار استان بویژه جامعه دانشگاهیان، پزشکان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ علوم پزشکی تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است؛

“الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَى مَا أَوْلاَنَا”

عید فطر، سرآغاز بهره‌گیری از یک ماه ممارست و تمرین در منزه گردانیدن خویشتن از همه تندروی‌ها و کوته‌انگاری‌ها و تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و رهنمودهای اسلام است که همه مسلمانان جهان و نیز همه انسان‌ها را به اعتدال در گفتار و رفتار فرا می‌خواند.
 عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی، فرا رسیدن عید سعید فطر را که مایه انفطار جان ها و جوشش چشمه های حکمت و معنویت از دل آدمیان است به عموم مسلمانان جهان و مردم ایران بویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک گفته و از خداوند منان خواستارم این ریاضت و خویشتنداری یک ماهه را مایه تداوم خوبی ها و زیبایی جان همگان قرار دهد و توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به همه  ما ارزانی دارد.
تعداد بازدید:
154
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal