مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/23
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان به مناسبت روز دندانپزشک
وبدا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن 23 فروردین ماه «روز دندانپزشک» را تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمد حسین اعرابی آمده است؛

"نظام سلامت زمانی به اهداف متعالی خود دست می یابد که تمامی اجزای آن در یک مسیر و با تمام قوا با یکدیگر همراه شده و به خوبی ایفای نقش کنند. بدون شک، دندانپزشکان و دست اندرکاران خدوم حوزه سلامت دهان و دندان از جمله گروه های موثر در این چرخه هستند که همواره توانسته اند با تخصص، دانش، مهارت و تجربه بخش مهمی از سلامت مردم را تامین کنند و با ایجاد زمینه دسترسی عموم مردم به خدمات پیشگیری، تشخیص و درمان، نظام بهداشت و درمان را در بهبود شاخص های این حوزه یاری رسانند.

دندانپزشکان نقشی اثرگذار در زنجیره سلامت ایفا کرده و مقابله با بیماری‌های دهان و دندان یکی از مؤلفه‌های مهم تأمین، حفظ و ارتقا سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مرحومه دکتر آذین میرزاییان دندانپزشک و دکتر پریسا زمانی علویجه دانشجوی دندانپزشکی این دانشگاه که طی سال گذشته بر اثر سانحه رانندگی و سقوط از کوه جان خود را از دست دادند، روز دندانپزشک را بر تمامی همکاران پرتلاش این عرصه که با همت بلندشان لبخند سلامت را بر چهره جامعه می‌آفرینند، تبریک عرض نموده و از خداوند منان موفقیت، سلامتی و شادکامی آرزو می‌نمایم.»
تعداد بازدید:
163
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal