مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/29
انتصاب معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی این دانشگاه منصوب شد.

 به گزارش وبدا؛ دکتر محمدحسین اعرابی در حکمی دکتر شهرام طهماسبیان عضو هیات علمی دانشگاه را بعنوان "معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد" منصوب نمود.
 
در این حکم خطاب به دکتر طهماسبیان آمده است:

« پس از حمد خداوند متعال و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با عنایت به تعهد و تخصص و سوابق علمی  ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه منصوب میگردید.
 امید است با یاری خداوند متعال با رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شعار دولت مردمی ایران قوی و بهره گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش برنامه ریزی مناسب استفاده از نظرات صاحب نظران و هماهنگی با اینجانب در راستای اجرای سیاست ها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام نمائید.
ضمناً مسؤلیت تشخیص، تعهد و تسجیل مندرج در مواد 30، 38، 44 و بند "ب" ماده 62 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی در حد اعتبارات ابلاغی به آن معاونت به شما تفویض میگردد. تا با در نظر گرفتن مسئولیت های ناشی از تفویض اختیار فوق و رعایت کامل مقررات و آئین نامه مذکور در این مورد اقدام نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.»

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از زحمات جناب آقای عبدالواحد رحیمی، در مدت تصدی مسئولیت معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.
تعداد بازدید:
500
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:16
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal