مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/29
ارائه بیش از 5 هزار و 800 خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری
وبدا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از ارائه بیش از 5 هزار و 800 خدمت از سوی بسیجیان جامعه پزشکی استان همزمان با ایام تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

به گزارش وبدا، سرهنگ پاسدار کاظم کبیری در تشریح این خبر اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از 54 تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون،  در قرارگاه نوروزی 1403  و روز جهانی قدس بصورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم ها، 2 هزار و 372  خدمت در قرارگاه نوروزی و 3 هزار و 518 خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

سرهنگ پاسدار کاظمی ادامه داد: این خدمات رایگان شامل بیش از 780 مورد آموزش های فرهنگی(فرزند آوری و جوانی جمعیت و ... )، 433 نفر غربالگری فشار خون، 206 مورد آموزش های بهداشتی، 26 نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، 36 نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص اطفال، 21 نفر  معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و 190 نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، 172 نفر ارائه داروی رایگان و ... بود.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی استان  علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل  همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
تعداد بازدید:
122
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal