مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۲
1403/01/29
تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگردهای روز جهان
وبدا؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از تجهیز اورژانس استان به یکی از بالگردهای روز جهان خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر محمود شمسی پور در تشریح این خبر اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده و با کمک رئیس شرکت هلی کوپتری ایران، اورژانس هوایی استان به بالگرد اِکوریل یکی از بالگردهای روز دنیا و بهترین بالگرد اورژانس موجود کشور، تجهیز گردید.

وی افزود: این بالگرد در جهت افزایش ایمنی و سرعت بیشتر خدمات اورژانس جایگزین بالگرد آلوئت قبلی در اورژانس هوایی شادروان رحمت الله توکلی زانیانی مستقر شد.

دکتر شمسی پور اضافه کرد: کاهش هزینه تعمیراتی، مصرف بسیار کم سوخت، برد زیاد، سر و صدای کم و راحتی سرنشینان به علت لرزش کم از مزایای این هلی کوپتر است.

 وی ادامه داد:موتور بسیار ایمن تحت هدایت سیستم هوشمند کامپیوتری، توانایی کنترل سیستم هوشمند بر روی خطاهای احتمالی خلبان و ثبت آنان و قابلیت مانورپذیری بسیار بالا از دیگر مزایای این بالگرد است.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان؛ سال گذشته 56 مورد خدمات اورژانس هوایی و از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 4 ماموریت اورژانس هوایی در استان انجام شده است.

 
تعداد بازدید:
258
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal